Vier jouw bedrijfsfeest bij Nim

In het hart van Amsterdam biedt Nim een exclusieve private dining ervaring voor jouw bedrijfsfeest. De stijlvolle, afgesloten ruimte - met plek tot wel 40 gasten - combineert gastronomie met uitstekende gastvrijheid en een sfeervolle ambiance. Jullie bedrijfsfeest zal een gegarandeerd succes worden bij Nim.

Unieke locatie in hartje Amsterdam

In een historisch pand aan de Amsterdamse grachten ben je verzekerd van een betoverende setting voor jouw bedrijfsfeest of zakelijk diner. Jouw eigen privéruimte, sfeervoll ingericht. Kies voor een uitgebreid diner en/of een afsluitende borrel om het feest af te maken.

Onze voordelen

Ontdek Nim, de verborgen parel aan de Amsterdamse grachten.

  • 1.

    Exclusieve privé ervaring

    Exclusieve privé ervaring

    Geniet samen met je gezelschap van een exclusieve ervaring. Vier het leven in jullie eigen intieme en sfeervolle privé locatie.

  • 2.

    Culinaire ervaring

    Culinaire ervaring

    Ervaar een culinaire ervaring samen met je geliefden. Welk menu je ook kiest, onze chef kok creëert overheerlijke gerechten om niet meer te vergeten.

  • 3.

    Unieke locatie aan de gracht

    Unieke locatie aan de gracht

    Nim vind je in het hart van Amsterdam in een monumentaal pand aan de Amsterdamse grachten. Geniet van een geweldige viering in ons verborgen pareltje.

  • 4.

    Persoonlijke aandacht

    Persoonlijke aandacht

    Vanaf de kennismaking tot het laatste afscheid zijn we er voor je. We zorgen ervoor dat jij en je gezelschap jullie op je gemak voelen en besteden tijd aan persoonlijke aandacht.

Impressie

Bekijk hieronder een impressie om een beeld te krijgen van waar jij en je gasten zullen genieten. We hopen je snel te mogen verwelkomen.

Reserveer jouw bedrijfsfeest

Reserveer jouw bedrijfsfeest direct via het reserveringsformulier. Uiteraard denken we graag met je mee. Heb je specifieke wensen? Vraag dan een offerte aan en ons team denkt graag met je mee.

Bekijk ons menu

Onze chef kok stelt elk seizoen een menu samen dat je smaakpupillen zal verwennen. Of je nu kiest voor een klassiek 3-gangen diner of voor een uniek shared dining menu, elke keuze staat garant voor een culinaire ervaring waarbij gastvrijheid en persoonlijke aandacht voor jou en je gasten centraal staat.

Onze gasten hun ervaringen

  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Een avond bij Nim is écht een feest, niet alleen een heerlijk diner maar ook een fantastische locatie met een fijne sfeer. Zeker een plek waar ik terug zou gaan!"

Femke Nooijen
Private Dining
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

 "De aller beste private dining plek in Amsterdam! Hele bijzondere ervaring gehad, mede mogelijk gemaakt door de super aardige Founder Luc en zijn team. De plek ligt heel centraal in het centrum van Amsterdam aan de Keizersgracht, het is echt een ware belevenis!"

Manouk Quint
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️
  • ⭐️

"Super ervaring gehad! Locatie top, mooie ruimte, lekker eten en gezellige sfeer!"

Nina Diemers

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om specifieke wensen wat betreft het menu door te voeren?

Onze koks houden ten alle tijden rekening met dieetwensen en allergieen. Mocht je het leuk vinden om al het lekkers van ons menu te proeven in de vorm van een shared dining, dan kan dit tegen een meerprijs. Dit verschilt hoeveel gangen je wilt nemen. De standaard prijzen van onze gangen zijn:
3-gangen: 52,50
4-gangen: €69,-
5-gangen: €80,-

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn reservering?

Zodra je via ons reserveringssysteem een reservering plaatst, ontvang je direct een bevestigingsmail. In deze mail sturen we je tevens een betaallink waarmee je een aanbetaling kunt doen. Zodra we de aanbetaling binnen hebben is de datum definitief bevestigd en kan niemand anders de datum meer boeken. Betaal je de aanbetaling niet? Dan geven we de datum na 48 uur weer vrij.

Kan ik het aantal personen tussentijds wijzigen?

Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór het evenement in mindering gebracht worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons doorgegeven was. Verhogen van het aantal personen kan in overleg.

Wat zijn de mogelijke betaalmethoden?

Je kunt bij ons zowel met pin als cash betalen. Betaal je met een creditcard, dan rekenen we 3% van het totaalbedrag boven op de rekening.
Bedrijfsdiners of bedrijfslunches mogen op factuur betaald worden (mocht het echt niet op locatie betaald kunnen worden). De factuur moet binnen 5 dagen worden voldaan.
Het bedrag van de aanbetaling wordt in mindering gebracht op de totale rekening.

Wat is de maximale capaciteit van de ruimte?

Je kunt bij ons met maximaal 40 gasten lunchen of dineren. Onze 10 meter lange Franse tafel leent zich hier precies voor. Voor iets meer zitruimte raden we een maximale groepsgrootte van 34 personen aan.

Is het mogelijk om in de buurt te parkeren?

Je kunt bij ons recht voor de deur parkeren, maar het is vaak lastig om hier een parkeerplek te vinden. Vandaar de volgende mogelijkheden:


Op 8 minuten lopen: parkeergarage Q-park Europarking - Marnixstraat 250. €4,80 per uur, dagtarief €50,-.P + R Amsterdam Rai, Bijlmer Arena of Stadionplein. Vanuit hier reis je met het OV naar metrohalte Rokin. Loop in 8 minuten naar Nim. Reis met het OV terug naar de P + R en betaal maar €1,-.


Reizen met het OV: metrohalte Rokin: loop 8 minuten naar Nim. Tram lijn 2 en 12 halte Koningsplein: loop 6 minuten naar Nim. Tram lijn 13 en 17 halte Dam: loop 12 minuten naar Nim


Fiets: parkeer op de dichtstbijzijnde brug en loop 50 meter.

Kunnen jullie rekening houden met dieetwensen en/of allergieën?

We houden rekening met alle allergieën en dieetwensen. We kunnen alleen geen koosjer eten bereiden.

Is het mogelijk om de locatie op voorhand te bezichtigen?

Absoluut. Wij begrijpen dat je voor een intieme viering even de ruimte van tevoren wilt komen bekijken. We nodigen je graag uit voor een bezichtiging van onze locatie. Mail of bel ons even van tevoren zodat we een afspraak in kunnen plannen.

Dien ik een aanbetaling te doen?

Een reservering is pas rond wanneer er een aanbetaling is voldaan. De aanbetaling voor een diner of lunch bedraagt €500,-. Dit bedrag kan hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Tot twee weken voor het evenement kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen.

Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?

Tot twee weken voor het evenement kan er kosteloos worden geannuleerd en ontvang je de aanbetaling terug. Hierna is er geen mogelijkheid meer om het bedrag van de aanbetaling terug te krijgen. Reserveer je binnen de twee weken voor de datum van het evenement en je hebt bevestigd door middel van een aanbetaling, kan er niet meer geannuleerd worden.

Het aantal personen van het evenement kan tot vijf dagen vóór het evenement veranderd worden. Hierna worden de kosten in rekening gebracht van het aantal personen dat aan ons doorgegeven was. Verhogen van het aantal personen kan in overleg.

Wat zijn de kosten van private dining?

Je kunt bij ons kiezen uit verschillende menu's. Hiernaast kun je ook kiezen uit verschillende drank mogelijkheden. Uiteindelijk zal dit een totaalprijs hebben. Overdag (lunch) vragen we om een minimale uitgave van €800,-. De minimale afname voor een diner is €1500,-. Deze bedragen kunnen hoger uitvallen op en rondom feestdagen. Daarnaast vragen we om een locatie fee van €300,-.

Vanaf hoelaat tot hoelaat is de locatie beschikbaar?

Lunch tijden zijn van 12:00 tot 16:30.
Diner tijden zijn vanaf 19.00 tot uiterlijk 01:00 uur. Met uitzondering op vrijdagen en zaterdagen, dan sluiten wij om 03:00 uur.
In overleg kunnen we de tijden vervroegen/verlaten.

Waarom dien ik een aanbetaling te voldoen?

Als private dining locatie hebben we geen inloop zoals een restaurant. Dit betekent dat wij onze privé locatie voor jou als groep vrijhouden. Indien je een reservering hebt gedaan dan treffen wij de benodigde voorbereidingen. Om er zeker van te zijn dat de groep op komt dagen en wij een deel van de kosten kunnen dekken, mocht een groep om wat voor reden dan ook niet op komen dagen, vragen wij om een aanbetaling. Daarnaast krijgen wij vaak meerdere aanvragen voor dezelfde datum. Door middel van een ontvangen aanbetaling laten wij ook aan andere groepen weten dat de datum niet meer beschikbaar is.

Reserveer jouw bedrijfsfeest

Reserveer jouw exclusieve en sfeervolle privéruimte en vier samen met jouw collega's jullie zakelijke succes. Heb je specifieke wensen voor bijvoorbeeld een thema, live muziek of de aankleding van de tafel? Vraag een offerte aan. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een prijsopgave waarin jouw wensen zijn begroot.